Często Zadawane Pytania

FAQ

1. Co to jest produkt personalizowany?
Przykładem produktu personalizowanego jest zaproszenie, w którym występują informacje, które są zmienne w zależności od Klienta, który je zamawia. Do takich zmiennych należy np.: imię i nazwisko, data ślubu etc. Produkty personalizowane są przygotowane w oparciu o informacje, które otrzymamy od klientów.

2. Jak wygląda proces personalizacji produktu?
Po złożeniu i opłaceniu zamówienia na produkt personalizowany, wysyłamy do Państwa wiadomość drogą e-mail z informacjami niezbędnymi do przeprowadzenia personalizacji. W treści maila znajdować się będą wszelkie szczegóły dotyczące personalizacji, czasu personalizacji i jej przebiegu. Na każdym kroku dokładamy starań, aby sam proces były płynny i przebiegał sprawnie.

3. Ile mam czasu na akceptację produktu personalizowanego?
Po otrzymaniu od Państwa wszystkich niezbędnych danych dotyczących personalizacji produktu mamy 5 dni roboczych na personalizację produktu. W przypadku gdyby czas potrzebny n personalizację miał ulec wydłużeniu, poinformujemy Państwa o tym niezwłocznie drogą e-mail. Po przesłaniu do Państwa produktu personalizowanego, prosimy o jak najszybszą akceptację produktu (nie dłużej niż w terminie 10 dni roboczych od akceptacji projektu). Bardzo zależy nam aby przeprowadzić proces akceptacji możliwie najsprawniej, aby jak najszybciej przystąpić do druku.

4. Jaka ilość akceptacji przysługuje Klientom przy produktach personalizowanych?
Klientowi przysługuje 1 poprawka względem produktu personalizowanego przesłanego do finalnej akceptacji.

5. Co w przypadku jeśli Klient nie zaakceptuje produktu w ciągu 10 dni roboczych?
W przypadku jeśli po wysłaniu do Klienta produktu personalizowanego do finalnej akceptacji, Sprzedawca nie otrzyma akceptacji przez 10 dni roboczych, zamówienie zostaje anulowane a Sprzedawca zwraca Klientowi wpłacona kwotę za produkt personalizowany.

6. Czy można zamówić produkt osobiście? Czy istnieje opcja odbioru osobistego?
Zamówienia można składać tylko i wyłącznie poprzez sklep internetowy www.happyprints.pl Wszystkie zamówienia wysyłamy kurierem lub pocztą. Nie ma możliwości odbioru osobistego.

7. Kolorystyka produktów prezentowanych w sklepie a rzeczywisty kolor w druku.
Składając zamówienie w naszym sklepie, prosimy wziąć pod uwagę fakt, że kolory produktów w rzeczywistości mogą delikatnie różnić się od kolorów przedstawionych na monitorze, ekranie komputera, ekranie tabletu i telefonu - czyli urządzenia, na którym Klient przegląda zawartość sklepu. Wynika to przede wszystkim ze stopnia jasności wyświetlaczy, oświetlenia miejsca w którym znajdują się ekrany/wyświetlacze, ich kalibracji. Prosimy wziąć pod uwagę, że same techniki druku zakładają możliwość wahania się kolorystyki produktu w granicach 5%. jest to cecha maszyn drukujących w drukarni, na która nie mamy wpływu.

8. Czy można zamówić próbkę produktu (papeterii ślubnej) w Państwa sklepie?
W niektórych przypadkach istnieje możliwość zamówienia próbek produktów - należą do nich zaproszenia ślubne. Jeśli aktualnie próbki produktów nie są wyszczególnione w sklepie, prosimy o kontakt z nami na adres: happyprintspl@gmail.com Istnieje możliwość zakupienia próbek w naszym sklepie internetowym.

9. Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
W chwili obecnej nie ma możliwości wysyłki zamówienia poza granice Polski.

10. Czy mogę otrzymać fakturę za zamówienie?
Tak, jest taka możliwość. Informacje o tym prosimy podać w trakcie składania zamówienia.

11. Czy realizują Państwo zamówienia indywidualne?
Nie przyjmujemy zamówień na produkty indywidualne. Cały asortyment jaki realizujemy jest przedstawiony w naszym sklepie internetowym


Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów