Regulamin

REGULAMIN

§1

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym Happy Prints Lovely Stationery – www.happyprints.pl od Agnieszki Szymanowskej prowadzącej działalność gospodarczą pod firmą Cześć Czołem Pracownia Twórcza Agnieszka Szymanowska, ul. Adama Branickiego, nr 14, lok. 72, 02-972, Warszawa, NIP: 8942897017 REGON:146934703, wpisanej do rejestru CEIDG.

  2. Pojęcia użyte w regulaminie oznaczają:

    1. Klient     – osoba fizyczna (posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych) lub prawna, która dokonała lub zamierza dokonać zakupu w sklepie internetowym Happy Prints Lovely Stationery. Klientem może być zarówno konsument, jak i przedsiębiorca;

    2. Sprzedawca - Agnieszka Szymanowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Cześć Czołem Pracownia Twórcza Agnieszka Szymanowska, ul. Adama Branickiego, nr 14, lok. 72, 02-972, Warszawa, NIP: 8942897017;

    3. Sklep     – sklep internetowy utrzymywany przez Sprzedawcę w domenie  www.happyprints.pl;

    4. Regulamin – niniejszy dokument wraz ze wszystkimi załącznikami.

  3. Sklep     oferuje w sprzedaży detalicznej za pomocą sieci internet papeterię ślubną, plakaty, pocztówki i akcesoria ślubne oraz papiernicze. Powyższe produkty dostępne są poprzez Sklep w formie gotowych wyrobów lub wyrobów na indywidualne zamówienie Klienta.

  4. Szczegółowe informacje o produktach znajdują się na stronie internetowej www.happyprints.pl, jak również udostępniane są w drodze wiadomości e-mail pod adresem e-mailowym Sprzedawcy.

  5. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą drogą pocztową na adres wskazany w punkcie 2b oraz drogą elektroniczną na adres e-mail: happyprintspl@gmail.com

  6. Zamówienia w Sklepie można składać przez całą dobę. Odpowiedzi na wiadomości e-mail Klientów, kontakt telefoniczny ze Sprzedawcą oraz realizacja złożonych zamówień dokonywana jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 10-16 (poniedziałek - czwartek) oraz 10-14 (piątek).

§ 2

Warunki korzystania z usługi

  1. By móc złożyć zamówienie poprzez Sklep Klient spełnić musi następujące wymagania techniczne:

    1. posiadać komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu;

    2. posiadać dostęp do poczty elektronicznej;

    3. korzystać z przeglądarki internetowej (Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej, Mozilla Firefox w wersji 3.0 lub nowszej, Opera w wersji 11.0 lub nowszej, Google Chrome w wersji 20.0 lub nowszej, Safari w wersji 5.0 i nowszej);

    4. korzystać z minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768;

    5. włączyć w przeglądarce możliwość zapisu plików cookies.

  2. Sklep     internetowy udostępnia usługi elektroniczne w postaci Formularza zamówienia. Za świadczenie tych usług Sklep nie pobiera żadnych opłat.

  3. Aby skorzystać z Formularza zamówienia klient wybiera interesujący go produkt, a następnie naciska przycisk "Dodaj do koszyka".

  4. Naciśnięcie w/w przycisku powoduje dodanie wybranego produktu do Koszyka. Po dodaniu produktu do Koszyka Klient może przejść do złożenia zamówienia lub kontynuować zakupy.

  5. Powyższe usługi świadczone są przez czas nieoznaczony. Klient może w każdej chwili, bez podania przyczyny zrezygnować z usługi Konta użytkownika wysyłając w tym celu stosowną wiadomość e-mail na adres e-mail Sprzedawcy. Klient może odstąpić bez podania przyczyny od umowy o świadczenie usługi Formularza zamówienia w terminie 14 dni od daty złożenia zamówienia  sposób podany powyżej.

§ 3

Zawieranie umów

  1. Umowa zawierana jest pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.

  2. Wszystkie ceny podane na stronie Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT) określonymi w złotych polskich. Ceny produktów nie obejmują kosztów przesyłki.

  3. Sprzedawca zamieszcza w Sklepie informację o minimalnym nakładzie produktu.

  4. Sprzedawca dochowuje należytej staranności, aby zdjęcia produktów odzwierciedlały ich kolor, charakter, fakturę i stan. Kolory produktów na zdjęciach, wobec m.in. różnej rozdzielczości, kalibracji i jasności ekranu komputera Kupującego, na którym zdjęcia są wyświetlane lub używania lampy błyskowej, mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistości. Sklep w tym celu zamieszcza oprócz zdjęcia opis produktu oraz jego koloru. W razie wątpliwości prosimy o uprzedni kontakt ze Sprzedawcą. Kupujący może zamówić próbki papeterii ślubnej, w celu sprawdzenia jak produkty wyglądają na żywo.

  5. Kolorystyka druku produktu może nieznacznie odbiegać od kolorystyki zaprezentowanej na stronie Sklepu oraz kolorystyki próbek produktów, co wynika z natury druku danego produktu. Powyższe wynika z dopuszczalnych wahań kolorystyki o około 5% nasycenia oraz ustawień monitora Klienta, na którym kolor produktu był wyświetlany.

  6. Zamówienia mogą być składane za pomocą strony internetowej Sklepu z wykorzystaniem Formularza zamówienia (bez rejestracji). Sprzedawca nie prowadzi sprzedaży telefonicznej ani sprzedaży stacjonarnej.

  7. Aby dokonać zakupu Klient wybiera interesujące go produkty w Sklepie poprzez kliknięcie przycisku „Do koszyka”. Następnie ma możliwość w podglądzie “Koszyka” wybrać ilość produktów. Po zakończeniu wybierania produktów, Klient przechodzi do zakładki, w której określa sposób dostawy produktów.

  8. Następnie Klient klika przycisk „Zamawiam i płacę”, który przekierowuje Klienta na stronę zawierającą informacje o dokonywanym zamówieniu. Do informacji tych należy m.in.: określenie głównych cech zamówionych towarów, wskazanie łącznej ceny wraz z podatkami i opłatami za dostawę, przedstawienie danych Klienta podanych w formularzu zamówienia.

  9. Klient, w celu dokonania zamówienia, jest obowiązany potwierdzić złożenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku “Zamawiam i płacę” znajdującego się pod podsumowaniem zamówienia.

  10. Kliknięcie przycisku “Zamawiam i płacę” jest równoznaczne z oświadczeniem wiedzy Klienta o złożeniu zamówienia pociągającego za sobą obowiązek zapłaty.

  11. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z momentem potwierdzenia przez Klienta złożenia zamówienia, tj. z momentem kliknięcia przycisku “Zamawiam i płacę”.

  12. Termin płatności stanowi dzień, w którym wpłata powinna być zaksięgowana na rachunku Sprzedającego.

  13. Warunkiem skorzystania z Formularza zamówienia jest potwierdzenie zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu i jego akceptacją.

  14. Po złożeniu zamówienia przez Klienta, Sprzedawca wysyła wiadomość e-mail potwierdzającą złożenie zamówienia niewykonywanego na zamówienie do realizacji wraz z danymi dotyczącymi jego realizacji, do których należy m.in.: określenie głównych cech zamówionych towarów, termin realizacji zamówienia, wskazanie łącznej ceny wraz z podatkami i opłatami za dostawę, przedstawienie danych osobowych Klienta podanych w formularzu zamówienia.

  15. Klient ma możliwość wyrażenia woli otrzymania paragonu fiskalnego lub faktury, która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki. Wolę otrzymania faktury Klient wyraża poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie składania zamówienia.

  16. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawartej umowy następuje poprzez:

    1. udostępnienie niniejszego regulaminu na stronie Sklepu

    2. utrwalenie treści umowy w systemie informatycznym Sklepu

  17. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w ramach umowy sprzedaży, w przypadku gdy dane teleadresowe Klienta są niezgodne z prawdą.

§ 4

Zamówienia indywidualne

  1. Klient może, zlecić Sprzedawcy spersonalizowanie zakupionego poprzez Sklep Produktu.

  2. Do usługi personalizacji stosuje się wszystkie postanowienia niniejszego Regulaminu. Po wykonaniu usługi personalizacji, Produkt staje się produktem wykonywanym na indywidualne zamówienie Klienta, a więc, zgodnie z par. 6 ust. 12 nie podlega zwrotowi.

  3. Sprzedawca nie oferuje usługi projektowania produktu od podstaw, a wyłącznie prostą personalizację produktów dostępnych w Sklepie takich jak w szczególności: zaproszenia, karty menu, karty save the date, naklejek oraz stempli.

  4. W celu zamówienia produktu na zamówienie, Klient zamawia poprzez Sklep wybrane produkty podlegające personalizacji.

  5. Po dokonaniu zapłaty za produkt podlegający personalizacji, Sprzedawca kontaktuje się z Klientem w drodze wiadomości e-mail, wskazując jakiego rodzaju informacje, treści i dane są Sprzedawcy potrzebne do wykonania personalizacji produktu.

  6. Po otrzymaniu pełnego i prawidłowego zestawu informacji, o których mowa powyżej, Sprzedawca potwierdza zamówienie (przesyłając wiadomość e-mail zawierającą dane dotyczące realizacji, do których należy m.in.: określenie głównych cech zamówionych towarów, termin realizacji zamówienia, wskazanie łącznej ceny wraz z podatkami i opłatami za dostawę, przedstawienie danych osobowych Klienta podanych w formularzu zamówienia) i przystępuje do wykonania personalizacji zamówienia.

  7. Sprzedawca wykonuje projekt personalizacji w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania od Klienta pełnego zestawu informacji, o których mowa w ust. 5, a następnie przesyła w drodze wiadomości e-mail projekt Klientowi do akceptacji. Klientowi nie przysługuje prawo do składania poprawek do projektu, innych niż: poprawki stylistyczne/gramatyczne w ilości: 1 poprawka po przesłaniu projektu do akceptacji. Klient zobowiązany jest do do dokonania akceptacji projektu w terminie 10 dni roboczych od daty jego przekazania przez Sprzedawcę. Po dokonaniu akceptacji Klient nie jest uprawniony do dokonywania zmian w projekcie produktu.

  8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy rzeczowe, stylistyczne, ortograficzne, językowe w przesłanych przez Klienta treściach.

  9. Sprzedawca nie wykonuje dodruków pojedynczych sztuk produktów.

§ 4

Terminy i sposoby płatności

  1. Sklep internetowy udostępnia następujące formy płatności za zamówienie:

    1. Przedpłata na rachunek bankowy: 29 1950 0001 2006 0664 7735 0002;

    2. Szybki e-przelew. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A;

    3. Płatność kartą.

  2. Płatność kartą, o której mowa w ust. 1c powyżej może zostać wykonana za pomocą jednej z następujących kart płatniczych: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic oraz Maestro.

  3. Klient jest zobowiązany dokonać zapłaty w terminie 5 dni roboczych od dnia dokonania zakupu.

  4. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.

§ 5

Sposoby i koszty dostawy

  1. Klient ponosi koszty dostawy zamówionych produktów do miejsca przeznaczenia.

  2. Produkty są dostarczane pod wskazany adres na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Opłaty za dostawę produktów są podawane w panelu  oraz w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia.

  3. Sklep internetowy umożliwia wybór następujących sposobów dostawy:

    1. Przesyłka kurierska;

    2. List pocztowy priorytetowy (Poczta Polska).

  4. Czas realizacji zamówienia produktu wykonywanego na zamówienie lub niedostępnego od ręki jest ustalany indywidualnie i zależy od stopnia skomplikowania zamówienia. Początek biegu terminu realizacji zamówienia rozpoczyna się z dniem łącznego spełnienia następujących przesłanek: zaksięgowania zapłaty za zamówiony towar na koncie Sprzedawcy (albo, w przypadku płatności kartą płatniczą, o której mowa w par. 4 ust. 1c, od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności) oraz akceptacji przez Klienta projektu przesłanego przez Sprzedawcę.

  5. Czas realizacji zamówienia produktu niewykonywanego na zamówienie i dostępnego od ręki wynosi do 10 dni roboczych od daty zaksięgowania zapłaty za zamówiony towar na koncie Sprzedawcy (albo, w przypadku płatności kartą płatniczą, o której mowa w par. 4 ust. 1c, od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności).

§ 6

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Postanowienia zawarte w niniejszym paragrafie stanowią uprawnienia przyznane wyłącznie Klientowi będącemu konsumentem.

  2. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki lub osobistego odbioru towaru, bez podania przyczyny.

  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć za pomocą formularza odstąpienia od umowy znajdującego się na końcu regulaminu, zarówno drogą pocztową na adres: Cześć Czołem Pracownia Twórcza Agnieszka Szymanowska, ul. Adama Branickiego, nr 14, lok. 72, 02-972, Warszawa, jak i na adres kontaktowy e-mail: happyprintspl@gmail.com

  4. Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy bez skorzystania z formularza nie ma wpływu na skuteczność odstąpienia. Dla skuteczności oświadczenia o odstąpieniu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

  5. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza drogą mailową (na adres podany przy składaniu zamówienia) przyjęcie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  6. Konsument powinien zwrócić zakupione produkty w terminie 14 dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu na adres Sprzedawcy.

  7. W przypadku wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, umowę uważa się za niezawartą.

  8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu zakupionych produktów.

  9. Konsument ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, jak na przykład koszty czyszczenia, naprawy części, zerwania metek. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów konsument powinien obchodzić się z towarami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.

  10. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyłączeniem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy udostępniany przez Sklep). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności.

  11. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania.

  12. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w stosunku do umów, w których przedmiotem świadczenia jest produkt wykonywany na zamówienie indywidualne, tj. produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Do tego typu produktów zaliczają się w szczególności zaproszenia ślubne, karty menu, karty save the date, stemple, naklejki realizowane według szczególnego zamówienia Klienta.

§ 7

Umowy zawierane z przedsiębiorcami

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu mają zastosowanie wyłącznie do umów zawieranych z Klientami będącymi przedsiębiorcami.

  2. Złożenie zamówienia w imieniu osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, iż osoba składająca zamówienie jest upoważniona do reprezentowania podmiotu, w imieniu którego zamówienie złożono. Złożenie zamówienia bez stosownego upoważnienia skutkować będzie odpowiedzialnością osoby składającej zamówienie za wszelkie szkody wynikłe z tego faktu.

  3. Przedsiębiorca jest zobowiązany zbadać przesyłkę dostarczaną mu za pośrednictwem przewoźnika w sposób zwyczajowo przyjęty, a w przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia produktu, obowiązany jest dochować wszelkich czynności zmierzających do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

  4. Przedsiębiorca traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

  5. Sprzedawca rezerwuje sobie prawo do wypowiedzenia umowy zawartej z przedsiębiorcą w ciągu 14 dni od dnia jej zawarcia bez podania przyczyn.

  6. Wszelkie spory wynikające z realizacji umowy zawartej między Sprzedawcą a Przedsiebiorcą rozstrzygane będą przez Sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

§ 8

Reklamacja produktu

(rękojmia za wady)

  1. Sprzedawca obowiązany jest do dostarczania produktów wolnych od wad fizycznych i prawnych.

  2. Odpowiedzialność Sprzedawcy za wady fizyczne lub prawne wygasa po upływie dwóch lat od dnia wydania produktu. Przed upływem powyższego terminu konsument może zawiadomić Sprzedawcę o stwierdzeniu wady w następujący sposób:

    1. wysyłając stosowną wiadomość e-mail na adres: …………...;

    2. poprzez złożenie ustnego oświadczenia Sprzedawcy, następnie przez niego spisanego.

  3. Konsument nie jest związany powyższymi sposobami składania reklamacji. Może on złożyć zgłoszenie reklamacyjne w dowolny sposób pod warunkiem wykorzystania trwałego nośnika.

  4. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

    1. imię i nazwisko lub firmę kupującego;

    2. adres zamieszkania/siedziby do korespondencji;

    3. dołączony dowód zakupu produktu (np. paragon, faktura, dowód przelewu itp.);

    4. dokładne oznaczenie reklamowanego towaru;

    5. wskazanie wady opisującej niezgodność towaru z umową i daty jej wystąpienia;

    6. żądanie reklamującego (odstąpienie od umowy, obniżenie ceny, wymiana produktu, usunięcie wady);

    7. datę wniesienia i podpis składającego reklamację.

  5. Sprzedawca potwierdza wpływ reklamacji i wzywa konsumenta do niezwłocznego dostarczenia wadliwego produktu do Sprzedawcy, w celu ustosunkowania się do reklamacji.

  6. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.

  7. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji konsumenta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia reklamacji, przyjmuje się, że uznał reklamację konsumenta i jego żądanie.

  8. Podstawą reklamacji nie mogą być elementy produktu, które Klient wyraźnie zaakceptował w toku realizacji zamówienia, a w szczególności elementy zaakceptowanego przez Klienta projektu graficznego, błędy rzeczowe, stylistyczne i ortograficzne w projektach.

§ 9

Pozasądowe sposoby rozwiązania sporów

  1. W celu rozwiązania sporu zaistniałego w związku z dokonywaniem zakupów w Sklepie, konsument ma możliwość skorzystania z pomocy następujących instytucji przez wytoczeniem sprawy w sądzie powszechnym:

    1. skorzystanie ze stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej poprzez złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikającego z umowy sprzedaży;

    2. zwrócenie się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w celu polubownego zakończenia sporu;

    3. zwrócenia się o pomoc do powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, której celem jest ochrona praw konsumentów.

  2. Szczegółowe informacje o możliwościach skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów oraz dostępności procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych instytucji takich jak Inspekcja Handlowa, powiatowi (miejscy) rzecznicy konsumentów, organizacji społecznych zajmujących się ochroną praw konsumentów, a także Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

  3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§ 10

Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu ze względu na zmiany w przepisach obowiązującego prawa lub zmiany w sposobie zawierania i realizacji umów. Zmiany te nie będą miały wpływu na złożone, realizowane lub wykonane zamówienia i umowy.

  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,  i ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

  3. Regulamin obowiązuje od dnia 15.03.2017 roku.



WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać pocztą lub na adres e-mail: happyprintspl@gmail.com tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

- Adresat: Cześć Czołem Pracownia Twórcza Agnieszka Szymanowska, ul. Adama Branickiego, nr 14, lok. 72, 02-972, Warszawa

- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy

- Data zawarcia umowy………………. Data odbioru produktów ……………………..

- numer zamówienia....................................................................

- lista zwracanych produktów.....................................................................

- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)………………………………………………

- Adres konsumenta(-ów)……………………………………………………

- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

- Data


Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów